Söndags

I söndags så var det sista dagen på jobbet för mig.
Nu kan jag äntligen berätta vad jag jobbade med. Hela veckan har jag varit maskot åt nolia. Så om ni har kramat en nalle som ser ut som på bilden nedan så var det jag haha!

20130813-142546.jpg

Efter jobbet så gick jag runt på nolia med andre, Christoffer och Frida.
Eftersom jag inte är hemma just nu då kan jag inte ta en bild på vad jag köpte, men det kommer upp senare.

Inlägget om allt jag har köpt i Holland kommer också upp senare. Har jobbat hela veckan och håller på att flytta osv. Så nu när jag är hos André ska jag ba ta det lugnt sen så sätter jag mig vid datorn antingen i veckan eller när jag har flyttat, beror på när vi ska flytta min dator till lägenheten.
kram!

Juste såg även Anton Ewald, men han var Inge bra! haha!

20130813-143009.jpg

Lämna en kommentar